سلام بر دوست عزیزم
قبل از اینکه موضوع این نامه را شروع کنم،میخواهم دو عکس نشانت دهم:
این دو عکس مربوط به تبلیغ سیستم کمکی ترمز در مرسدس بنز هستند.
در چند ثانیه روی یک بیلبورد اینها را میبینیم(البته ما که در ایران هستیم مطمئناً روی بیلبورد نمیبینیم) و بعد چه اتفاقی میافتد؟
برای من این شکلی بود که این عکسها را در اینستاگرام دیدم.کپشن را خواندم و زدم پست بعدی.بعد به طرز عجیبی تا چند روز با این دو عکس بودم.مدام به این دو عکس و پیامشان فکر میکردم.
این یعنی ایجاد درگیری ذهنی.
یکی از ویژگیهای یک تبلیغ خوب این است که با ما و در ذهن ما میماند. مهم نیست چقدر در معرضش قرار میگیریم مهم این است که ذهن ما را به خود مشغول میکند.
برای تولید چنین تبلیغاتی قطعاً خلاقیت لازم است.در واقع چنین تبلیغاتی حاصل تلفیق علم تبلیغات و بازاریابی و هنر و خلاقیت هستند.
اگر تمام زور زدن ما هم برای نايل شدن به درجهی نوشتن اینطور تبلیغاتی است!
دورهی مرور نامههایمان را دنبال کن.
دوستدارت
مهدیس