سلام بر دوست عزیزم

خوشحالم که دوباره برایت نامه‌ای در باب تبلیغات می‌نویسم.در این نامه می‌خواهم کمی از خانم امتیس پوهل برایت بگویم.

امشب لایوی از ایشان دیدم و بعضی حرف‌هایش انقدر برایم جالب بود که بلافاصله دست به قلم شدم.

خانم امتیس پوهل بانوی ایرانی‌ست که از سن سیزده سالگی برای تحصیل به آلمان رفته‌اند.این خانم حالا کارآفرین است و یک آژانس تبلیغاتی در آلمان اداره می‌کند.

ایشان مدت زیادی برای یکی از شرکت‌های ماشین‌های کاروانی کار کردند.فکر می‌کنم با این ماشین‌ها آشنا باشی.این ماشین‌ها برای مسافرت به مکان‌های مختلف ساخته شده‌اند و امکاناتی دارند که مسافر را از رفتن به هتل بی نیاز می‌کند.

خانم پوهل در این لایو اینستاگرامی گفتند که فروش این ماشین‌ها بعد از تبلیغات به دو برابر رسیده.

آژانس خانم پوهل توانسته بود با تعریف کردن داستان تحول عظیمی در تبلیغات تلویزیونی این مجموعه ایجاد کنند.این خانم با لبخندی دلنشین بیان کردند آنها بجای استفاده از فقط یک ماشین سفید که در جاده در حال حرکت است، از شخصیت‌ها و داستان در تبلیغات تلویزیونی استفاده کردند و همین کار باعث جذب مشتریان زیادی شد.

 

نکته‌ی جالب این گفتگو برای من این بود که خانم پوهل تا به‌حال خودشان حتی یک بار هم از این ماشین‌ها استفاده نکرده‌اند!اما با تحقیقات فراوان و در ارتباط بودن با مشتریان توانسته بودند بهترین تبلیغات را برای شرکت بنویسند و به قول خودشان کانسپت‌های و ایده‌های متنوعی طراحی کنند.


روش کارشان به این شکل بوده که از یک سازمانی برای جمع‌آوری اطلاعات و پرسیدن خواسته‌ی مردم کمک می‌گرفتند. وقتی از نیاز مردم مطلع می‌شدند،بر اساس نیاز آنها تبلیغات می‌نوشتند.این همان تیری است که سرنوشتش قطعاً هدف است!

امیدوارم خودت بیشتر دنبال این خانم بروی.حتماً از بقیه‌ی نظرات و تجربیاتشان هم برایت می‌نویسم.

دوستدارت

مهدیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 26 = 34