قصه‌ی من با کرونا آغاز می‌شود.در واقع می‌توانم بگویم کرونا در زندگی من نقش کلیدی‌ ایفا کرد.آدم گاهی لازم است تمام کارهایش را متوقف کند تا بداند کجای مسیر است.کرونا زحمت متوقف کردن زندگی را برای ما کشید.

من با کرونا متوجه شدم زندگیم بی معناتر از آن چیزی است که تصور می‌کردم.فهمیدم هیچ کاری نیست که بتوانم به آن تکیه کنم تا روزهایم با علاقه سپری شوند.همین موضوع بود که من را به سمت نوشتن و بعد این وبلاگ رساند.

این داستان را بارها نوشته‌ام و هنوز هم می‌توانم با هیچان تعریفش کنم.می‌توانم از سختی‌های مسیر بگویم در حالیکه می‌دانم هنوز یک عدد اول راهی هستم!

در کل از نظر من این روزها انقدر دلیل برای کاری نکردن است که کار کردن خود سخت‌ترین کار ممکن است!

این پست داستان نوشتن نیست بلکه داستان دورنگاه من به آینده است.

چرا می‌خواهم این دورنگاه را به اشتراک بگذارم؟چون اشتراک گذاری و حس اینکه چندین نفر از آینده‌ام خبر دارند،انگیزه‌ام را بیشتر می‌کند.

چند ماه پیش من به دنبال یافتن موضوع اختصاصی افتادم.می‌خواستم از پراکندگی و سطحی بودن در چند رشته‌ی مختلف خلاص شده و به عمق در یک موضوع برسم.

در این بین انتخابات زیادی داشتم.محدودیت و ماندن پای فقط یک موضوع،همانطور که قبلاً هم گفته‌ام،کار را دشوارتر می‌کند.

ترجیح بیشتر آدمها کلی نگری و دانستن همزمان چندین موضوع مختلف است.به همین ماندن پای یک موضوع سبب تمایز می‌شود.من این متمایز بودن را می‌خواستم.اصلاً از اول هم دلم می‌خواست با بقیه متمایز باشم.کاری کنم که افراد کمی انجامش می‌دهند.سرم درد می‌کند برای اینکه خودم را در هچل بیندازم و کاسه چه کنم چه کنم در دست بگیریم!

در بین موضوعات متفاوت به تبلیغ نویسی رسیدم.کاری نیست که هدف نهایی من باشد اما هم از نوشتن دور نیست و هم اینکه می‌توانم اصمینان خاطری در مورد درآمد داشته باشم.

مشکل بعدی گستردگی حوزه‌ی تبلیغات بود.من دلم می‌خواست در همین موضوع تخصصی هم باز دقیق‌تر شوم و به گفتن کلیات اکتفا نکنم. بخاطر همین سعی کردم مطالعاتم را محدود به یک حوزه خاص در تبلیغات کنم.

به هیچ وجه منظورم این نیست که فقط درباره‌ی آن موضوع مطالعه می‌کنم بلکه منظورم این است که سعی می‌کنم از پراکندگی مطالعاتی کمی بکاهم و بیشتر روی این موضوع خاص متمرکز شوم.

موضوعی که قرار است رویش کار کنم،داستان‌سرایی در تبلیغات است.من (بهتر است بگویم ما چون دوست عزیزی در این کار همراهم است)از این پس تلاش می‌کنیم تمام آنچه که در این حوزه یاد می‌گیریم به اشتراک بگذاریم.

داستان سرایی موضوعی است که فقط به تبلیغات و تیزرهای تبلیغاتی ختم نمی‌شود.از داستان سرایی در حوزه‌ی تولید محتوا نیز استفاده می‌کنیم.همچنین یاد گرفتن هنر داستان سرایی ما را به انسان‌های جذاب‌تری تبدیل خواهد کرد.

این تازه آغاز ماجرای ما و داستان سرایی است.از این پس تمام تلاشم برای تولید محتوا در حوزه‌ی داستان سرایی و البته کمی هم تبلیغات است.این دورنگاهی است که برای سایت خودم دارم.این حقیقت هم برایم محرز است که محدود کردن خود به یک حوزه سخت و طاقت فرساست اما می‌خواهم این کار را انجام دهم.روزی از آینده‌ی انجام این کار برایتان می‌نویسم.

خوشحال می‌شویم داستان ما را در مسیر پرتلاطم داستان سرایی دنبال کنید.

2 پاسخ

  1. سلام کاتب نازنین و دوستداشتنی من در راهِ کشفِ مسیر نوشتن و خلاقیت،
    عالی و مشخص و واضح مثل هنیشه♥️🥰♥️
    تحربه‌ی زیسته منو جدی بگیر
    آینده‌ی روشنت منتظرته😊🥰😊
    و خوش به حال من، مهدیس جانم با جان و دلم با پا و سرم در این راه می‌کوشم🌺🌺🌺🌺🌺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =