من دوباره با مجموعه پست‌های ایده یابی برگشتم.

در دو پست قبل در رابطه با ایده‌یابی برای داستان نویسی صحبت کردیم و امشب می‌خواهم در رابطه با ایده‌یابی برای اینجا یعنی سایت صحبت کنم.

ولی قبلش بگذارید چیزی بگویم من بدون هیچ ایده‌ی قبلی اینجا را راه‌اندازی کردم یعنی فقط شروع کردم به امید اینکه در طول مسیر ایده‌ها می‌رسند ولی این رسیدن ایده‌ها کار سختی است و کار سختی خواهد بود تقریبا می‌توانم بگویم سخت‌ترین کار برای من نوشتن در اینجا و پیدا کردن ایده برای اینجاست.

هر روزی که از خواب بیدار می‌شوم این سوال را از خودم می‌پرسم که امروز باید در مورد چی بنویسم؟و جواب سوال خودم را اینگونه می‌دهم درباره‌ی چیزی که در طول روز یاد می‌گیری یا تجربه‌ی جدیدی که کسب میکنی.

بله ایده‌ی تمام پست‌هایی که تا به حال نوشته‌ام از همین راه بدست آمده(راه حلال)من هر روز تمام سعیم را می‌کنم کتابی بخوانم و یا کار جدیدی را تجربه کنم و حاصل این کتاب خواندن ها،گشتن ها و تجربه‌ها پست‌های من را می‌سازند.

این کار برای من فواید زیادی دارد که مهم‌ترین آنها این است که خودم را هم با این کار آزمایش میکنم!گاهی وقت‌ها وقتی میخواهم گفته‌های کتابی را به اشتراک بگذارم تازه متوجه می‌شوم که ای دل غافل این کتاب را اصلا نفهمیده‌ام دوباره می‌روم و آن کتاب را می‌خوانم.

کار در اینجا یکی از کارهایی است که واقعا دوستش دارم چون سخت و چالش برانگیز است اینکه هر روز حرفی برای گفتن داشته باشی نیازمند مطالعه و تجربه است و هیچکدام از مطالب ساده بدست نمی‌آیند.

پس ایده برای اینجا را باید با پرسه زدن در دنیای واقعی و کتاب‌ها پیدا کرد هر آنچه که طول روز می‌خوانیم یا گوش میدهیم و یاد می‌گیریم.

پی‌نوشت:

۱.لازم است دوباره تکرار کنم روش امتحان شده و صد در صد تضمینی است؟

۲.با روش‌های ما ایده‌یابی برایتان راحت تر می‌شود!

ایده‌یابی برای داستان:

https://mahdisgousheh.ir/444/%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86/

https://mahdisgousheh.ir/451/%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 4 =