محال است کسی وارد حوزه‌ی تبلیغات شود و نام اگیلوی به گوشش نرسد.اگیلوی از سردمداران حوزه‌ی تبلیغات است.او کسی است که هنوز هم بعد از گذشت چندین سال آژانس‌ تبلیغاتی‌اش بهترین کار را ارائه می‌دهد.

کتاب اعترافات یک تبلیغات‌چی مجموعه‌ای از تجربیات اگیلوی در تبلیغات است.

این کتاب کم حجم،نکاتی پرباری برای همه‌ی فعالان حوزه‌ی تبلیغات دارد.

در بخش‌های مختلف این کتاب اگیلوی با تجربیات گسترده‌اش از پیدا کردن مشتری و حفظ او،نحوه‌ی نوشتن یک تبلیغ،ساخت آگهی‌های تلویزیونی و پوسترهای تبلیغاتی حرف می‌زند.

همچنین این کتاب برای مدیران در حوزه‌های مختلف نیز کارآمد است.زیرا اگیلوی درباره‌ی نحوه‌ی برخورد با مشتری و کارمندان زیر خود نیز نکاتی را بیان می‌کند.

در پایان این کتاب او از  رازهای صعود به قله‌ برایمان می‌نویسد.

تجربه‌ی چندین و چند ساله‌ی اگیلوی این کتاب را به گنجینه‌ای از نکات مهم هم در زمینه‌ی تبلیغات و مدیریت هم در زمینه‌ی توسعه فردی تبدیل کرده است.

بخشی از فصل آخر کتاب و توصیه‌های اگیلوی را با هم بخوانیم:

۱.بلند پرواز باشید اما نگذارید اطرافیانتان این را بفهمند چون تحریک می‌شوند و در مقابلتان می‌ایستند.

۲.پس از پایان تحصیل وقتی وارد بازارکار می‌شوید غرورتان را به کل فراموش کنید و فقط به فکر آموختن و کسب تجربه باشید.

۳.همیشه ساعت کاری من دو برابر سایرین بود به همین دلیل سرعت پیشرفتم خیلی بیشتر از آنها بود.

۴.همه‌ی ایده‌های بزرگ از یک جرقه‌ی کوچک شروع می‌شوند.

۵.با افراد افسرده هم‌کلام نشوید چون این حالت را به شما منتقل می‌کنند.

۶.هرگز تعطیلات را در خانه نمانید.جدا شدن از فضای کار ضروری است.

این کتاب را همین حالا می‌توانید از اپلیکیشن طاقچه تهیه کنید:

https://taaghche.com/book/94644

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + = 18