کالایی که به نمایش درنیاید به فروش نمی‌رسد.

 

و باز هم یک دزدی دیگر از سایت شاهین کلانتری دات کام.

با خواندن این ضرب المثل به یاد کلمه‌ی انتشار افتادم.

قبل از اینکه خیلی جدی وارد دنیای نوشتن بشوم،گمان می‌کردم نویسند‌ه ها تنها باید کتاب بنویسند که دیده شوند.

اما بعد از مدتی به این نتیجه رسیدم که کتابی که نویسنده اش قبلا دیده نشده،احتمال دیده شدنش بسیار کم است.

منظورم از این حرف چیست بارها از من سوال کردند خب چرا به جای سایت یا اینستاگرام دست بکار نمی‌شوی که کتابی بنویسی؟

جواب من همیشه این بود که عزیز دل من از من بی سواد چه انتظاراتی داری

به جز این جواب البته جوابی دارم آن هم اینکه تو تا وقتی کالایی را نبینی نمیتوانی اعتماد کنی و بخری.

من با انتشار در فضای مجازی باعث می‌شوم خودم و قلمم دیده شویم.بعدها اگر تصمیم به نوشتن کتابی گرفتم قطعا طرفداران خاص خوردم را خواهم داشت.

ضمن اینکه من نوشتن در سایت را خیلی دوست دارم به چشم یک تمرین به آن نگاه می‌کنم.تمرینی که سبب می‌شود دیدگاهم را نسبت به موضوعی به شکل مکتوب دربیاورم.

کار کردن در فضای اینترنت و انتشار نوشته در آن سکوی پرتابی برای بهتر دیده شدن است.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 1