خودمانیم ما آدمها واقعا  چه موجودات عجیب الخلقه‌ای هستیم. اصلا لنگه‌مان بر روی زمین یافت نمی‌شود.

مطمئنم خود خدا هم وقتی داشت لقب مبارک اشرف مخلوقات الدوله را به ما عطا می‌کرد خوب می‌دانست با آمدن اینترنت این لقب را به او خواهیم داد! البته که واقعا اینترنت مخلوقی است که لقب اشرف برازنده‌اش است. ولی ما انسانها هم بعضی اوقات بدجور به او سجده می‌کنیم. گاهی لازم است در مقابل اشرف مخلوقات یعنی اینترنت شیطان گونه رفتار کرد. گاهی لازم است سجده نکرد.

این همه صغرا و کبرا و آدم و شیطان چیدم تا ماجرایی را برایتان نقل کنم. بنده یکی از معتادیون(!) گوشی و اینترنتم. چند روز است که به لطف کلمه‌ای که در دوره‌ی نظم شخصی یاد گرفته‌ام سعی بر کنترل این اعتیاد دارم. این کلمه که به نظرم می‌شود به عنوان داروی ترک اعتیاد تبلیغش را کرد کلمه‌ی طلایی کات است.

این جانب به محض ابنکه متوجه می‌شوم زمانم از دستم می‌رود با گفتن کلمه‌ی کات با اینترنت و گوشی دعوایی راه انداخته و کات می‌کنم. امروز چندین بار این اتفاق افتاد. بار آخر پنجاه و شش دقیقه‌ی قبل بود که من قصد کرده‌ بودم با کات کردن با اینترنت بیشتر به کارهایم برسم. کات بلندی گفته و گوشی را خاموش کردم و مشغول کارهایم شدم. همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت که یک لحظه به خودم آمدم و دیدم این اشرف مخلوقات کهنه دوباره به اشرف مخلوقات تازه سجده کرده و مشغول چک کردن آب و هوا در گوگل این بار از طریق کامپیوتر است.

کارد می‌زدید خونم در نمی‌آمد! ولی خب دوباره سعی کردم کات کنم.  نتیجه‌ی کات کردن این دفعه شد نوشتن این پست.ولی می‌دانم باز هم درگیر خواهم بود با این ماجرا!

باشد که کلمه‌ی طلایی کات ما را در راه سجده نکردن به اشرف مخلوقات تازه حفظ و یاری نماید. بلند بگویید الهی آمین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

59 + = 62